У Росії розробляють літаки для суборбітальних польотів

0
112


М-55 “Геофізика”

Російські аерокосмічні підприємства НВО “Блискавка” і Експериментальний машинобудівний завод (ЕМЗ) ім. Мясищева розробляють аерокосмічні системи для здійснення суборбітальних туристичних польотів і виведення на орбіту комерційних супутників, повідомляє РИА Новости.

Суборбітальні аерокосмічні системи розробляються на базі дозвукових літаків-носіїв – висотного літака М-55 “Геофізика” та літака-транспортувальника ЗМ-Т. Літак ЗМ-Т раніше застосовувався для повітряного транспортування багаторазового орбітального корабля “Буран” та елементів ракети-носія “Енергія”.

За задумом фахівців, крилатий космічний апарат буде стартувати з літака-носія і розганятися з допомогою твердопаливного ракетного прискорювача до швидкості 1000-1200 метрів в секунду, досягаючи висоти польоту 105-120 кілометрів.

“Космічні туристи відчувають стан невагомості протягом 3-5 хвилин і можуть спостерігати поверхню Землі через ілюмінатори з висоти космічного польоту. Після входу в щільні шари атмосфери космічний апарат виконує плануючий спуск і посадку на смугу аеродрому”,- йдеться в матеріалах.

В залежності від типу літака-носія кількість пасажирів може варіюватися від 4 до 14.

Передбачається також розробити варіант повітряного старту для доставки на орбіту малих комерційних супутників. На думку фахівців, одне з можливих рішень цієї задачі – розміщення корисного вантажу (супутника з невеликим розгінним блоком) всередині пасажирського відсіку.

Відповісти

Please enter your comment!
Please enter your name here