У Росії розробляється новий літак малої авіації

0
115

Фахівці ЦАГІ розробили технологічну платформу доступного легкого багатоцільового літака з розширеними можливостями базування. Ця платформа може бути використана при створенні перспективного літального апарату на 9, 13 і 19 пасажирів. Роботи за контрактом з Мінпромторгом почалися ще в 2011 році.

Конструкція планера буде створена з полімерних композиційних матеріалів. У базовому варіанті літак буде мати колісне шасі, а також автономний модуль шасі на повітряній подушці. У літаку буде передбачена гермокабина. Передбачається використовувати два турбогвинтових вертолітних двигуна, сполучених валом синхронізації.

Особливу увагу приділено питанню безаэродромной експлуатації літака, що особливо актуально в районах Сибіру і Крайньої Півночі.

За словами представників ЦАГІ, розроблена аеродинамічна компоновка, що поєднує високий аеродинамічний якість на крейсерському режимі польоту з високими несучими властивостями на режимах зльоту і посадки. Розрахункові аеродинамічні характеристики підтверджені випробуваннями моделі в аеродинамічній трубі Т-102. Стенд шасі на повітряній подушці успішно пройшов випробування в трубі і в гидроканале Московського комплексу ЦАГІ.

За оцінками ФГУП «Держнді ГА», у разі створення новий легкий літак у варіанті з колісним шасі забезпечить зниження собівартості перевезень на 18-45% порівняно з Ан-2, Л-410УВП-Е і з зарубіжними аналогами.

На думку фахівців компанії «Авіапром» обсяги продажів нового легкого багатоцільового літака з 2016 по 2030 р. можуть скласти близько 1770 літаків всіх трьох модифікацій на загальну суму приблизно 4,5 млрд доларів.

Відповісти

Please enter your comment!
Please enter your name here